سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ربات اپلیکیشن اینستاگرام

ربات اپلیکیشن اینستاگرام

در سال 1400 مهندسین روبوکلیک توانستند سیستم جدیدی ابداع کنند که تمامی محدودیت های موجود را بطور کامل رفع کند، سیستم ربات اپلیکیشن اینستاگرام روبوکلیک کاملا طبیعی و بدون نیاز به پسورد اینستاگرام فعالیت میکند. در حال حاضر روبوکلیک تنها سایتی است که این تکنلوژی منحصر به فرد را راه اندازی کرده است و  به لطف شما همراهان گرامی همواره با آپدیت های جدید سیستم خود را بروز و هدفمند تر خواهیم کرد.

عملکرد و فعالیت 

ربات اینستاگرام با روش فالو، لایک، کامنت ، دایرکت روزانه بصورت هدفمند از طریق هشتگ ها ،موقعیت ها و پیج های هدفتون صفحه شما را روزانه معرفی میکند و همچینین قابلیت آنفالو نیز دارد.

ربات اپلیکیشن اینستاگرام

امنیت بالا

در ربات اپلیکیشن اندروید روبوکلیک بدون نیاز به پسورد میتوانید از خدمات ربات استفاده کنید کافیست بعد انجام تنظیمات در سایت، اپلیکیشین در گوشی اندروید 7 به بالا نصب و اجرا نمایید تا فعالیت آن شروع گردد.

مزایای و بازخورد

انجام دادن فعالیت دستی بصورت هدفمند و روزانه کاری چالش برانگیز است، اما با ربات ما بصورت هدفمند معرفی میشوید، و سبب افزایش فالوور واقعی و جذب مشتری برای کسب و کارتان میشود، رشد و بازدید صفحه شما به مرور افزایش پیدا میکند و کاربران هدفتان به اختیار صفحه شما را فالو میکنند.

همچنین دارای پنل مدیریت برای تنظیمات و نحوه عملکرد ربات، سیستم آنلایز و نمایش میزان فعالیت ربات در هدف های انجام شده.

عملکرد و فعالیت ربات اینستاگرام

بهترین روش جذب مشتری و افزایش فالوور واقعی

در چند سال اخیر ربات اینستاگرام روبوکلیک با شایستگی تمام توانسته پیج هایی را بالا 100k  فالوور واقعی برساند و تنها روش حال حاضر موجود دنیا برای توسعه و ارتقا صفحه اینستاگرام همین روش میباشد.

2 روز تست رایگان

بعد از ثبت نام در سایت سیستم 2 روز تست رایگان بصورت اتومات فعال میکند تا کاربران سایت بتوانند نحوه عملکرد و بازدهی سیستم را مشاهده نمایند.

برای مشاوره و راهنمایی بیشتر میتوانید با کارشناسان سایت در تماس باشید

0919-898-0023