سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تنظیمات ‍‍‍‍‍پیشرفته اینستاگرام

تنظیمات ‍‍‍‍‍پیشرفته ربات اینستاگرام

در بخش تنظیمات صفحه ای که به ربات اضافه کرده اید میتوانید اهدافتان را ویرایش نمایید، برای اینکه فالوور هدفمند جذب کنید و ربات اینستاگرام روبوکلیک سبب فروش کسب و کار شما شود باید تنظیمات هدفمندی انجام دهید.

مثال ساده برای تنظیمات پیج فروش محصولات بچگانه

فرض کنید کسب و کارتان در زمینه فروش محصولات لباس بچگانه میباشد، و میخواهید در اینستاگرام کسب و کارتان دیده شود و فروش داشته باشید.

در مرحله اول باید پیج هایی که مخاطب خانم دارند را پیدا و جستجو کنید و سپس هشتگ هایی که آنان برای پست های خود استفاده میکنند را هدف دهید و همچنین میتوانید بصورت لوکیشن نیز کسب و کارتان را معرفی نمایید.

هشتگ های هدفمند

هشتگ هایی را هدف بدهید که مخاطب هدف شما از آن هشتگ ها برای پست اینستاگرام خود استفاده میکند.  بطور مثال : هشتگ #روزمرگی #زندگی و...

 

موقعیت های هدف 

موقعیت هایی را هدف بدهید که مخاطب هدف شما از آن منطقه زندگی  میکند.  بطور مثال : موقعیت تهران

 

نام های کاربری هدف

پیج هایی را هدف بدهید که مخاطب هدف شما در فالوور های آن پیج ها میباشند. 

 

 

با رعایت این موارد صفحه شما هدفمن با فعالیت فالو،لایک دایرکت و... معرفی میشود و علاوه برای جذب فالوور هدفمند و واقعی فروش کسب و کارتان نیز رونق پیدا خواهد کرد


تبلیغات اینستاگرام دکوراسیون

بهترین روش تبلیغات اینستاگرام دکوراسیون

توسط سیستم روبوکلیک با چند کلیک ساده بصورت هدفمند صفحه دکوراسیون شما معرفی و تبلیغ میشود.

ابتدا در وب سایت روبوکلیک ثبت نام کنید بعد از ثبت نام پیج اینستاگرام خود را پنل وب سایت اضافه کنید سیستم اتومات برای شما تست رایگان نیز فعال میکند، در سه مرحله ساده همه این امکانات هدفمند سازی فراهم میشود مراحل بصورت مختصر در متن زیر توضیح داده شده است:

فرض کنید محل کسب و کار شما در منطقه  جردن تهران است و میخواهیم مخاطبین این منطقه در اینستاگرام هدف بدیم تا صفحه شما هدفمند معرفی شود :

هشتگ ها:  اگر منطقه ای مد نظرتون است هشتگ بصورت منطقه وارد کنید مانند: جردن در غیر صورت کل تهران مانند: تهران ، tehran

نکته: (هشتگ هایی انتخاب کنید که اشتراک گذاری بالایی دارند) در نهایت بخش پایین آن گزینه افزودن بزنید تا هشتگ اضافه شود 

 

موقعیت: در این بخش موقعیت کلمه "جردن" تایپ کنید  و موقعیت های پیدا شده را انتخاب و سپس اضافه کنید.

نام کاربری: در این بخش ایدی پیج های رقبا و  هدفتون و همچنین پیج های با فالوور فعال تهران هدف بدید در ضمن در این بخش با سرچ کلمه دکوراسیون سیستم پیج های فعال دکوراسیون را برای شما پیدا میکند.

حالا در این سه حالت شما سیستم روبوکلیک را هدفمند کردید که هم از طریق موقعیت، هشتگ و پیج ها هدفمند معرفی شوید و افزایش فالوور واقعی جذب کنید به همین سادگی، در ضمن اگر خواستید خیلی تخصصی تنظیمات اعمال شود میتوانید با کارشناسان سایت در تماس باشید.

برای مشاهده عملکرد ها و قابلیت ها، ابتدا صفحه ربات اینستاگرام روبوکلیک را مشاهده و سپس ثبت نام نمایید.

تبلیغات هدفمند دکوراسیون تهران

سیستم هوشمند روبوکلیک با ربات اپلیکیشن خود پیج اینستاگرام شما را به هدف های تعیین شده  با روش فالو، لایک، کامنت و دایرکت و... معرفی میکند و هم باعث دیده شدن شما بصورت هدفمند میشود و هم اینکه شما فالوور واقعی هدفمند جذب کرده اید.

برای راهنمایی بیشتر و توضیحات کامل تر میتوانید با پشتیبانی سایت در تماس باشید.

0919-898-0023


اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟

بهترین روش تبلیغات برای ایجاد کمپین های تبلیغاتی بصورت هدفمند و متمرکز  برای انتشار تبلیغ در قالب پست یا استوری در پیج ادمین های اینستاگرامی، و فرصتی مناسب برای کسب درآمد ادمین های اینستاگرام که در ازای اجرا و به پایان رساندن تبلیغ از سایت درآمد زایی میکنند.

اینفلوئنسر مارکتینگ

امنیت بالا

پلتفرم روبوکلیک با ایجاد پنل کاربری پیشرفته اینفلوئنسر مارکتینگ، واسط ایمنی برای مشتری و ادمین ها بوده و بعد از ایجاد کردن کمپین تبلیغات توسط مشتری در پنل، سیستم اتومات به ادمین های اینستاگرام از طریق sms  و  ایمیل به آنان اطلاع رسانی میکند که سفارش تبلیغ دریافت کرده اند و زمانی که ادمین ها تبلیغ اجرا و پایان رسانند سایت روبوکلیک هزینه تبلیغات مشتری به حساب ادمین ها واریز میکند.

فیلتر جستجو پیشرفته

با چند کلیک ساده میتوانید پیج های مورد نظرتان پیدا نمایید و سفارش تبلیغ ثبت کنید. 

فیلتر جستجو پیشرفته

آنلایز و رتبه پیج ها

کارشناسان سایت با توجه به کیفیت و قیمت تبلیغات ادمین ها به پیج های ستاره قرمز (ضعیف)، سبز (متوسط)، و طلایی(عالی)  فعال میکند، تا بتوانید به راحتی پیج های مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

مزایای ایجاد کمپین ها

به راحتی و در کمترین زمان تبلیغات شما اجرا شده و سیستم بابت هر اجرا و پایان تبلیغ ادمین به مشتری اطلاع رسانی میکند.

برای راهنمایی و مشاوره با کارشناساس سایت در تماس باشید

0919-898-0023


مزایای فروشگاه اینترنتی

فروش اینترنتی

با توجه به رشد سریع تکنولوژی و تقاضای زیاد مردم برای خرید اینترنتی بیشتر کسب کار های سنتی تمایل به سوی فروش اینترنتی دارند. فروش اینترنتی در چند سال اخیر رشد بسیار بالایی داشته است.

مزایای فروش اینترنتی

زیر ساخت فروشگاه اینترنتی

گروه روبوکلیک بهترین فروشگاه اینترنتی برای تمامی کسب و کار ها  را راه اندازی میکند.

مزایای فروشگاه اینترنتی

فروشگاه 24 ساعت شبانه روز فعال و آماده فروش محصولات به مردم میباشد

تنوع محصولات زیاد عدم مشکل فضا برای معرفی محصولات

نداشتن هزینه مکان، هزینه آب برق و...

راحتی خرید کاربر برای انتخاب و مشاهده اطلاعات محصول

صرفه جوئی زمان کاربر برای خرید محصول

دریافت محصول درب منزل

فروش محصولات مختص یک شهر نخواهد بود و به کل ایران میتوانید فروش داشته باشید

تبلیغات هدفمند برای فروش محصولات سایت

کارشناسان روبوکلیک با تجربه بالای 6 سال در فضا اینترنتی و شبکه اجتماعی با ارائه سیستم های مدرن و ربات اینستاگرام با کمترین هزینه کسب و کار شما را در فضا مجازی و اینترنتی  معرفی میکنند.

آینده روشن

هر چقدر از زمانی فعالیت بیشتر در عرصه اینترنتی داشته باشید وب سایت شما اعتبار و بازدید بهترین در آینده خواهد داشت به دلیل اینکه گوگل به سایت های با قدمت بالا اعتباری بیشتر خواهد داد و در واقع هر کسی مشابه شما وب سایت راه اندازی کند شما چندین سال جلوتر خواهید بود.

نتیجه گیری

کسب کار اینترنتی آینده درخشان برای شما رقم خواهد زد و با این روش در عرصه تکنولوژی  همسو هستید و با پیشرفت تکنولوژی فضای کسب و کار شما همچنان توسعه خواهد پیدا کرد.


فیلترهای هالووینی در جدیدترین آپدیت اینستاگرام

سلام خدمت کاربران گرامی

امروز قصد داریم حالت جدیدی با نام سوپرزوم (Superzoom)  را بصورت مختصر و مفید  توضیح دهیم.

از صبر وشکیبایی شما کاربران گرامی تشکر میکنم

مقدمه‌ای کوتاه در مورد قابلیت سوپرزوم اینستاگرام (Superzoom)

اینستاگرام همواره در حال آپدیت بوده، این امر سبب شده که اپلیکیشن اینستاگرام محبوبیت خاصی در بین کاربران داشته باشد. در جدیدترینآپدیتی که اینستاگرام منتشر کرده، یک حالت ضبط فیلم جدید با عنوان سوپرزوم (Superzoom) ارائه شده است که منجر به ساختن ویدیو های کوتاه و بسیار جذابی می‌شود که در آن ها موزیک پس زمینه هولناک و بامزه‌ای پخش و در سه مرحله زوم در سوژه وسط عکس انجام خواهد شد!

سوپرزوم اینستاگرام (Superzoom)

سوپرزوم اینستاگرام در واقع یکی از  جذاب ترین قابلیت هایی است که در اینستاگرام ارائه شده است.

 

روش استفاده از قابلیت سوپرزوم اینستاگرام

روش استفاده از قابلیت سوپرزوم (Superzoom) به سادگی امکانپذیر است.  به توضیحات به دقت عمل کنید 

 

سوپرزوم اینستاگرام (Superzoom)

اپلیکیشن اینستاگرام را آپدیت و اجرا کنید. به بخش Home رفته و آیکون دوربین موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه را انتخاب کنید. حالا از بخش پایین صفحه، گزینه Supezoom را انتخاب نمایید. این گزینه دقیقا در کنار گزینه Boomerang قرار دارد.

سوپرزوم اینستاگرام (Superzoom)

حالا با لمس گزینه ضبط فیلم، ویدیویی سه  ثانیه‌ای با تکیه بر قابلیت سوپرزوم اینستاگرام (Superzoom) ضبط کنید. دقت داشته باشید که این ویدیو همراه با یک موزیک پس زمینه جالب ضبط می‌شود.

نکته: در حالت عادی وقتی که دکمه ضبط فیلم را در حالت فعال بودن قابلیت سوپرزوم اینستاگرام (Superzoom) لمس می‌کنید، یک ویدیوی سه ثانیه‌ای ضبط می‌شود. اما شما با نگه داشتن انگشت خود بر روی دکمه ضبط ویدیو، می‌توانید با تکیه بر قابلیت سوپرزوم (Superzoom) ویدیویی با مدت زمان طولانی تر هم ضبط کنید. در این شرایط ویدیوی شما  می‌تواند نهایتا 15 ثانیه به طور بیانجامد. توجه کنید که هرچه بیشتر انگشت خود را روی دکمه ضبط ویدیو در حالت سوپرزوم (Superzoom) نگه دارید، مدت زمان زوم آخر ویدیو بیشتر خواهد شد.

سوپرزوم اینستاگرام (Superzoom)

 

بعد از اینکه ویدیوی مورد نظرتان را با استفاده از قابلیت سوپرزوم اینستاگرام (Superzoom) ضبط کردید، سه گزینه در زیر صفحه نمایان می‌شوند. با لمس گزینه Save می‌توانید آن ویدیو را در گالری گوشی خوددخیره کنید. با لمس گزینه Your Story می‌توانید ویدیوی ضبط شده را در استوری خود اشتراک گذاری کنید. با لمس گزینه Send to هم می‌توانید ویدیو را در قالب پیام دایرکت (Direct) برای دوستان خود ارسال کنید.

 

فیلترهای هالووینی در جدیدترین آپدیت اینستاگرام

در آپدیت جدید اینستاگرام به مناسبت هالووین، فیلترها یا افکت های ترسناک جدیدی هم ارائه شده که بسیار جالب هستند. شما با استفاده از این افکت ها می‌توانید به خون آشام یا روح تبدیل شوید و ویدیو های ترسناکی را ساخته و با دوستانتان اشتراک گذاری کنید.

سوپرزوم اینستاگرام (Superzoom)

همچنین استیکرهای ویژه و خاص جدیدی هم در اینستاگرام به مناسب هالووین ارائه شده است