سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راه اندازی فروشگاه اینترنتی در گیلان

 تبلیغات هدفمند در رشت

بهترین راه کار روز دنیا با بازدهی بالا برای معرفی شدن کسب کارتان بصورت هدفمند و تخصصی در فضا مجازی در ایران در حال حاضر اینستاگرام و گوگل میباشد.

استفاده از سیستم های هوشمند روبوکلیک

گروه ما با کادری مجرب و متخصص توانسته است، پلتفرمی ایجاد کند که به صورت تخصصی و هدفمند مخاطبین هدف شما را در اینستاگرام استخراج کند و در ضمن شرایط انجام اقدامات تعامل برای معرفی شدن شما با مخاطبین هدف استخراج شده را نیز فراهم کرده است.

قابلیت های استخراج مخاطب هدف اینستاگرام

سیستم ما بصورت هوشمند و تخصصی تمامی رفتار های کاربران در اینستاگرام بررسی کرده و سپس مطابق فیلتر هایی که تعریف میکنیم میتوانید آنها را برای ما استخراج کند و در این روش  تعامل با لیست استخراج شده سبب فروش و معرفی شدن کسب و کار میشود.

ربات انسان نما اینستاگرام

ایده و تکنولوژی های روز دنیا را از روبوکلیک دریافت کنید در ربات انسان نما اینستاگرام ما بدون نیاز به پسورد کار تعامل با مخاطبین هدف را انجام دهید.

تبلیغات تخصصی در گیلان و رشت

فرض کنید ما فروشگاه فروش مواد غذایی داریم و میخواهیم محصولات غذایی خود را از طریق وب سایت به مخاطبین شهر رشت بفروشیم در این حالت مخاطب هدف ما بیشتر خانم و اقایان متاهل هستن پیدا کردن این افراد در اینستاگرام دشوار و زمان بر است اما سیستم ما کمتر از چند دقیقه افرادی که در رشت زندگی میکنن و حتی متاهل هستن را استخراج میکند سپس با لیست استخراج شده میتوانید با سیستم روبوکلیک کار تعامل برای دیده شدن وارسال دایرکت و...بصورت تخصصی برای انجام تبلیغات رشت انجام دهیم.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی در گیلان

روبوکلیک به زودی پلتفرمی راه اندازی میکند که تمامی کسب و کار ها بتوانند در کمتر از 10 دقیقه بدون نیاز به دانش برنامه نویسی وب سایت فروشگاه داشته باشند.سایت های گیلان نمونه موفق در فروشگاه مواد غذایی انلاین در گیلان میباشد.

امنیت سیستم هوشمند روبوکلیک

در این روش نیاز به وارد کردن اطلاعات اینستاگرام و... نمیباشد کافیست اهداف مشخص کنیم سیستم بطور اتومات شروع به سرچ و در کمترین زمان مخاطب هدف ما را پیدا میکند و در اختیار ما قرار میدهد.

در واقع صفر تا صد کارتون به ما بسپارید و لذت تجربه کاری  و هوشمندی سیستم های ما را مشاهده کنید.

 روبوکلیک بهتر، از همه چیز